آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

میکائیل جبار اف: سطح کنونی روابط جمهوری آذربایجان و اسراییل ما را قانع نمی کند

وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان ضمن تمجید از رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش سطح روابط با این رژیم اشغالگر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، میکائیل جبار اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: «اسراییل سومین شریک بزرگ تجاری آذربایجان است، اما این سطح از روابط ما را قانع نمی کند و امیدوار به گسترش هرچه بیشتر روابط با اسراییل هستیم زیرا اسراییل ویژگی های منحصر به فردی دارد. تمامی شرایط برای توسعه روابط سودمند در زمینه های گردشگری و کشاورزی و فناوری کشاورزی موجود است.

جمهوری آذربایجان با اسراییل در زمینه دفاع سایبری، فناوری های اطلاعاتی، سرمایه گذاری و آموزش و منابع آب و بخش درمان نیز همکاری های مفیدی دارد. باکو درباره گشایش دفتر گردشگری آذربایجان در اسراییل تصمیم گیری رسمی کرده است و همچنین درباره گشایش دفتر تجاری نیز کارها در حال انجام است.

ما اطمینان داریم که از تجربه موفق اسراییل در زمینه واکسیناسیون نیز در آذربایجان استفاده خواهد شد. بخش فناوری نیز از بخش های جالب توجه برای بهتر کردن همکاری هایمان با اسراییل است. من بارها به اسراییل سفر کرده ام. در این کشور به تحصیل و آموزش و علم احترام گذاشته می شود، سطح بالای زندگی و تولید ناخالص داخلی و سطح بالای آموزش نیز ذهنیت خوبی درباره اسراییل ایجاد می کند!»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا