آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهروسیهعمومیقره باغ

مشهورترین چهره نظامی مفقود جنگ دوم قره باغ

نزدیک به چهار ماه از زمان نا پدید شدن ژنرال نجم الدین صادق اف، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان از انظار عمومی و خصوصی می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سایت آذ نیو، عاقل عباس، نماینده مجلس جمهوری آذربایجان درباره علت مفقود ماندن ژنرال نجم الدین صادق اف گفت: « به نظرم  نجم الدین صادق اف هم اکنون در یکی از ویلاهایش در حبس خانگی به سر می برد. احتمالا نجم الدین صادق اف، از مقامش برکنار شده است. به نظر می رسد به محض شروع جنگ برکنار شده است و تقصیراتی متوجه وی بوده است. از این موضوع  فقط ارگان های ویژه  و وزارت دفاع مطلع هستند. هیچ کس دیگری نمی تواند مطلع باشد!»

این نماینده مجلس جمهوری آذربایجان خطاب به خبرنگاران گفت: « می توانید این را از وزارت دفاع بپرسید که شما یک ژنرال داشتید! پس او کجاست؟!!»

گفتنی است در برخی رسانه ها و در میان مردم جمهوری آذربایجان این شایعه از مدت ها پیش منتشر شده است که ژنرال نجم الدین صادق اف، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان که به نزدیکی به روسیه و مخالفت با حضور نظامی ترکیه در جمهوری آذربایجان شهرت داشت، به دستور مقامات نظامی ترکیه قبل از شروع جنگ دوم قره باغ در 27 سپتامبر 2020 حبس شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا