آذربایجاناخبارایرانعمومی

مذاکرات بین ایران و جمهوری آذربایجان؛ فعالیت‌های گمرکی و رفت و آمد در مرز میان دو کشور تسهیل می‌یابد

دو طرف بر افزایش نظارت در حوزه گمرکات، تسهیل ترانزیت کالاها در دو سوی مرز، مبارزه با جرائم گمرکی و استفاده از تجربه های دو طرف در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید نمودند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز بنابر اخبار رسانه‌های جمهوری آذربایجان در ۱۳ آوریل دیدار بین مسئولین گمرکی جمهوری آذربایجان و ایران در اداره گمرک آستارا(جمهوری آذربایجان) انجام گرفته است.

در این دیدار بابا سالای اف مسئول مبارزه با جرائم گمرکی جمهوری آذربایجان با ابراز خرسندی از همکاری‌های فی ما بین در امور گمرکی، از روابط تاریخی دوستانه و برادرانه و تاثیر آن بر مناسبات بین دو طرف سخن گفت.

محمد شهبازی مدیر کل امور گمرکی استان گیلان و نماینده هیئت ایرانی در این دیدار با تشکر از تدارک این دیدار به حجم همکاری های بین دو طرف اشاره کرد.

در این دیدار همچنین دو طرف بر افزایش نظارت در حوزه گمرکات، تسهیل ترانزیت کالاها از دو سوی مرز، مبارزه با جرائم گمرکی و استفاده از تجربه های دو طرف در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید نمودند.

در پایان این جلسه بر گسترش همکاری‌‌های گمرکی در آینده تاکید و خاطرنشان شد که توسعه همکاری‌ها موجب مستحکم‌تر شدن مناسبات خواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا