آذربایجاناخبارایرانعمومی

مدیر اجرایی اتاق تعاون آذربایجان غربی خبر داد:برگزاری نمایشگاه های متقابل در ایران و جمهوری آذربایجان

مدیر اجرایی و امور بین‌الملل اتاق تعاون آذربایجان غربی گفت: اتاق تعاون آذربایجان غربی درصدد آن است تا نمایشگاه‌های متقابل را در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،منصور حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین  جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و توافق اولیه با طرف‌های آذربایجانی، اتاق تعاون آذربایجان غربی درصدد آن است تا نمایشگاه‌های متقابل را برگزار کند.

وی افزود: در صورت توافق نهایی این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ الی ۲۰ اسفند در شهر ارومیه و شهر نخجوان برگزار خواهد شد.

حق‌بین گفت: نمایشگاه در سالن ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار می‌شود و در این ارتباط متراژ هزار متر انتخاب شده که این اندازه برای هر ۲ طرف یکسان است.

مدیر اجرایی و امور بین‌الملل اتاق تعاون آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه فروش نوروزی است که در آن کالاهایی در زمینه‌های صنایع دستی، میوه، صنایع غذایی و خشکبار به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در ارتباط با ارزش کالاهای ایرانی که در نمایشگاه جمهوری خودمختار نخجوان عرضه خواهد شد تصریح کرد: ارزش این کالاها بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار است که در ۳۶ غرفه عرضه خواهد شد.

حق‌بین گفت: در نمایشگاه نخجوان ۴ شرکت محصولات مشترک ایرانی و نخجوانی را در ارتباط با صنایع غذایی و صنایع دستی به دید عموم خواهند گذاشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا