آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

مدیرکل راهداری استان اردبیل: تردد مسافران ایرانی از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار ۱۸۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات  نوروزی سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  تردد مسافران ایرانی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از تسنیم، علی رحمتی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه سال 95 حدود 55 هزار و 500 نفر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که 18 هزار نفر از این افراد را مسافران ایرانی تشکیل می‌دهند که نسبت به سال قبل 180 درصد افزایش تردد مسافران ایرانی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار را در تعطیلات  نوروزی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تمامی هماهنگیها و تمهیدات لازم در پایانه مرزی بیله‌سوار برای استقبال از مسافران در نوروز فراهم است و خدمات مطلوبتری از طریق این سازمان به مسافران در طول شبانه روز ارائه می‌شود تا بتوانیم با این امر رضایت همه‌جانبه مسافران را فراهم کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از مهمترین مسیر تردد مسافران به جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی است و با توجه به نابسامانی‌های موجود در کشور ترکیه و رغبت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی برای استفاده از تعطیلات سال جدید، به طور قطع تردد  از مرز بیله‌سوار بیشتر مورد توجه مسافران خواهد بود.

هوشنگ شهبازی با اشاره به اینکه برای افزایش ضریب امنیت و تسهیل روند ارائه خدمات گیت‌های  هوشمند در پایانه مرزی بیله‌سوار افزایش یافته است، گفت: استفاده از گیت‌های هوشمند ضریب خطای انسانی را کاهش داده است و ارائه خدمات به مسافران و نوبت‌دهی با نظم و هماهنگی خاصی انجام خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگیهایی انجام شده استفاده و بکارگیری از خودروهای ساماندهی شده در قالب طرح افزایش خواهد یافت و با رانندگان خودروهای پلاک شخصی و افرادی که به هر نحوی خارج از چهارچوب قانون اقدام به حمل مسافران اتباع آذری می‌کنند در هر نقطه از کشور برخورد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا