آذربایجاناخبارعمومی

فردا پایان فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان

فرصت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری آذربایجان فردا دهم آوریل (برابر با ۲۱ فروردین) از ساعت ۸ صبح به پایان می رسد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،بازه زمانی تعیین شده برای تبلیغات نامزدهای احزاب مختلف، نمایندگان مستقل و بلوک های سیاسی موجود در جمهوری آذربایجان که ۲۳ روز مانده به موعد انتخابات آغاز شده است ۲۴ ساعت مانده به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به پایان می رسد.

تبلیغات انتخاباتی که از ۱۹ ماه مارس آغاز شده بود ساعت ۸ صبح ۱۰ آوریل به پایان می رسد.لذا هرگونه تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی از سوی کمیته انتخابات جمهوری آذربایجان در ۲۴ ساعت آینده ممنوع می باشد.

لازم به ذکر است کمیته مرکزی انتخابات در جمهوری آذربایجان صلاحیت الهام علی اف، نماینده حزب آذربایجان نوین، زاهد عروج نامزد مستقل، آراز علیزاده، نماینده حزب سوسیال دموکرات آذربایجان، قدرت حسنقلی اف، نماینده جبهه خلق آذربایجان واحد، فرج قلی اف، نماینده حزب رستاخیز ملی، حافظ حاجی اف، نماینده حزب مساوات نوین، رضا نورالله اف از طرف گروه طرفداران جبهه خلق و سردار جلال اوغلو، نماینده حزب دموکرات آذربایجان را قبل از آغاز فعالیت های تبلیغاتی تایید کرده بود.

انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری آذربایجان، روز چهارشنبه ۱۱ آوریل برابر با ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا