اخبارترکیه

کشته شدن زن باردار و چهار مجروح در تیراندازی پلیس در ماردین ترکیه

در نتیجۀ تیراندازی از یک خودرو زرهی پلیس در شهر نصیبین، یک زن باردار در مقابل منزل خود جان داد و دو کودک وی و دو شهروند دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در پی تیراندازی پلیس به یک منزل مسکونی در شهر نصیبین استان ماردین، که از روز جمعه در حکومت نظامی به سر می برد، یک زن باردار جان خود را از دست داد، دو بچۀ وی مجروح شدند و دو شهروند دیگر نیز که قصد کمک به آنها را داشتند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

کردپرس نوشت: روز گذشته یک زن باردار در مقابل منزل خود در محلۀ فرات شهر نصیبین بر اثر تیراندازی از یک خودرو زرهی پلیس جان خود را از دست داد. دو بچۀ وی نیز مجروح شدند که وضعیت یکی از آنها رو به وخامت گذاشته است. دو کودک مجروح و دو شهروند دیگر نیز به بیمارستان دولتی نصیبین منتقل شده اند.

درگیری های شدیدی میان نیرو های امنیتی ترکیه و اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) در جریان است، به ویژه در نصیبین در استان ماردین و شهر جزیره در استان شرناخ که این شهر نیز از ساعت ۲۱ روز شنبه در حکومت نظامی به سر می برد، اما پس از یک روز حکومت نظامی لغو شد.

روز جمعه در شهر نصیبین در جنوب شرقی ترکیه حکومت نظامی اعلام شد. از آن زمان تا کنون سه تن در درگیری ها مجروح شده اند. صدای تیراندازی و انفجار همچنان در شهر به گوش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا