آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

شیطنت کودکانه وزارت امور خارجه و رسانه های جمهوری آذربایجان در انعکاس خبر گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان

وزارت امور خارجه و رسانه های جمهوری آذربایجان و بخصوص سایت روزنامه “ینی مساوات” جمهوری آذربایجان، ارگان غیررسمی ریاست جمهوری این کشور، در شیطنتی کودکانه در انعکاس خبر گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، اینگونه وانمود کردند که وزیر امور خارجه ایران از موضع ضعف با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان تماس تلفنی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، روزنامه ینی مساوات خبر این گفتگوی تلفنی را با تیتر ” از تهران به باکو زنگ؛ ایران باز هم شروع به سخن گفتن از “دوستی” کرد”، منتشر کرد.
تمامی سایت های خبری و خبرگزاری های جمهوری آذربایجان نیز خبر گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان با جیحون بایراموف را با عکس تزیینی طراحی شده توسط وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه جمهوری آذربایجان که حالت درخواست و التماس آقای امیرعبداللهیان به جیحون بایراموف را تداعی می کند، منتشر کردند!!
خودکم بینی مقامات و رسانه های باکو در مقابل رژیم صهیونیستی و ترکیه و جسارت و گستاخی آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران، طی هفته های اخیر کاملا محسوس بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا