آذربایجاناخبارعمومی

سمینار آموزشی« کراو ماگا» رشته رزم بدون قاعده و خشن رایج در ارتش رژیم صهیونیستی در باکو برگزار شد

سمینار آموزشی « کراو ماگا» Krav Maga ، رشته رزم بدون قاعده و خشن رایج در ارتش رژیم صهیونیستی، با حضور «ویکتور رابائو»، Viktor Rabaev مربی مشهور این رشته در باکو برگزار شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، خبرگزاری رسمی «آذرتاج» به نقل از فدراسیون ملی کارته جمهوری آذربایجان نوشت:در این سمینار که «ویکتور رابائو»، Viktor Rabaev مربی مشهور این رشته در اسراییل آن را به همراه «واحد عیوض اف» ، سرمربی تیم ملی «کاتا» جمهوری آذربایجان و مربی انواع مختلف ورزش های رزمی این کشور برگزار کرد، مربیان کاراته و سایر انواع ورزش های رزمی جمهوری آذربایجان شرکت کردند.
«ویکتور رابائو» Viktor Rabaev تجارب خود در زمینه استفاده از سلاح های سرد و سایر انواع رزم شخصی را به شرکت کنندگان آموخت.
یاشار بشیروف، رییس «انجمن رزم های حرفه ای » جمهوری آذربایجان از این میهمان اسراییلی قدردانی و بخاطر سفر مجدد وی به باکو اظهار خشنودی کرد.
یاشار بشیروف، برگزاری این سمینار آموزشی ورزش های رزمی را نشانه و بخشی از همکاری و دوستی دولت های (جمهوری) آذربایجان و اسراییل توصیف کرد.
ویکتور رابائو با تشکر بخاطر دعوتش به باکو گفت: « من در باکو خود را همانند وطنم احساس می کنم و همواره برای سهیم شدن دانشم درباره ورزش های رزمی با همکاران آذربایجانی ام آماده هستم. »
در پایان این سمینار به شرکت کنندگان ، گواهی نامه دوره اعطاء شد. ) فنونی چون لگد به بیضه، ضربه آرنج به فک و فروکردن انگشت در چشم در این رشته آموزش داده می‌شود. کراوماگا در میان بازیگران هالیوودی هم علاقه‌مندانی یافته‌است و جنیفر لوپز، ساندرا بولاک، رجینا کینگ، آنجلینا جولی، لوسی لیو و کمرون دیاز در فیلم‌های خود از فنون «کراو ماگا» استفاده کرده اند.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا