آخرین اخبارآذربایجاناخبارترکیه

جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای ، اعمال فشارهای غیرقانونی و افتراآمیز علیه علمای شیعی مستقل و بابصیرت در ترکیه را محکوم کرد

به گزارش  پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از صفحه فیسبوک جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان، حاج الچین قاسم اف، رییس شورای رهبری این جنبش با صدور بیانیه جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان تاکید کرد این جنبش ، پویش افترا و شرّ و بهتان علیه حجت الاسلام حاج مهدی آکسو ، عالم ارزشمند پیرو اهل بیت (ع) در ترکیه را به شدت محکوم می کند و از وجود این حرکت های منفی در فضای مجازی علیه شخصیتی که همواره خود را وقف انتشار حقایق اسلام در ترکیه کرده است، به شدت ناراحت است.

جنبش اتحاد مسلمانان افزوده است خدا را شکر می کنیم که امروزه مسلمانان آگاه تر و بابصیرت تر هستند که می توانند منبع این نوع حیله ها را تشخیص دهند.

جنبش مسلمانان جمهوری آذربایجان افزوده است درک می کنیم که همواره فشار و تعقیب علیه علمای حق گو وجود دارد، به همین علت، دوستان اهل بیت (ع) در ترکیه و جمهوری آذربایجان ، حاج مهدی آکسو را دوست می دارند و از وی حمایت می کنند.

🔹حاج مهدی آکسو از علمای دینی فعال در ترکیه است که در خنثی سازی تلاش های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد اختلافات مذهبی، فعالیت های موثری داشته است.
حاج مهدی آکسو در پاسخ به اهانت ها و جریان سازی های منفی گفته است که عاملان این جریان سازی های منفی، در واقع عناصری شبیه شیاطین شامی و آوارگان کوفی هستند و این منافقان نهایتا محکوم به شکست هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا