آذربایجاناخبارایرانعمومی

سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جمهوری آذربایجان

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بامداد سه شنبه برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات «باکوتل- ۲۰۱۹» و شرکت در کنفرانس بین المللی «نوآوری کاسپیان» وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات «باکوتل– ۲۰۱۹» در روزهای ۳ الی ۶ دسامبر (۱۲ و ۱۵ آذرماه) جاری با حضور ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور برگزار خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در این سفر همچنین با «الهام علی اف» رییس جمهوری آذربایجان، «رامین قلی زاده» همتای آذربایجانی خود و دیگر مقامات این کشور دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

همچنین دیدار و گفت وگو با مقامات برخی کشورهای حاضر در این  نمایشگاه بین المللی از جمله برنامه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به باکو اعلام شده است.

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات «باکو تل- ۲۰۱۹ » غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران دایر شده و در آن، آخرین دستاوردهای شرکت های عمده کشورمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایش داده می شود.

در این نمایشگاه همچنین ۱۵ شرکت استارتاپ از جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا