آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

سرگئی کرینکو: روسیه در هر رویارویی با ناتو پیروز خواهد بود

معاون رئیس دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه گفت: روسیه با تکیه بر شهروندان خود همیشه در جنگ‌های ملی پیروز بوده و در صورت بروز هرگونه رویارویی با ناتو هم بار دیگر پیروز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سرگئی کرینکو معاون رئیس دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه روز شنبه در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار کرد: «ما قطعاً در این جنگ هم پیروز خواهیم شد، هم در جنگ «مسلحانه»، هم جنگ اقتصادی و هم در جنگ روانی و اطلاعاتی که کشورهای غربی علیه روسیه به‌ راه انداخته‌ اند، البته برای این پیروزی لازم است که این جنگ ملی باشد و هر فرد در روسیه مشارکت خود در آن را احساس کند، بدین ترتیب، هر شهروند روس می‌تواند در پیروزی کشور سهیم باشد. مشارکت مردم می‌تواند بسیار متفاوت باشد، از ارسال نامه دلگرم‌کننده برای رزمندگان گرفته تا کار در شرکت‌های تولیدی برای اطمینان از تأمین تجهیزات لازم.»

وی یادآور شد که ناتو در حال یک جنگ ترکیبی علیه روسیه است تا فدراسیون روسیه دیگر به‌ عنوان یک کشور مستقل از بین برود و وجود نداشته باشد. به‌ گفته وی، این جنگ نه‌ تنها در میدان نبرد در اوکراین، بلکه علیه فرهنگ، سنت‌های روسیه و علیه تاریخ روسیه نیز در جریان است.

سرگئی کرینکو توضیح داد: «همه ما به‌ خوبی درک می‌کنیم که امروز یک جنگ ترکیبی و همه‌ جانبه علیه روسیه در جریان است، یک جنگ آشکار واقعی، علاوه بر این، این جنگ شامل درگیری های مسلحانه است که در قلمروی مناطق دونباس، خرسون، زاپروژیا و در خاک اوکراین رخ می‌دهد، البته این جنگ علیه اوکراین نیست، بلکه علیه مقامات این کشور است که حامیان غربی در حال پمپاژ تسلیحات به آنها هستند.

وی تأکید کرد که هدف از جنگ علیه فدراسیون روسیه میل به حذف ریشه‌های تاریخی، فرهنگی و سنت‌های ملی روسیه است.

گفتنی است روز گذشته، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت که نباید اجازه داد روسیه در درگیری در اوکراین موفق شود. در همان روز، فرماندهان لشکر 101 نیروهای هوابرد آمریکا در اروپا آمادگی خود را برای عبور از مرز و ورود به خاک اوکراین در صورت تشدید درگیری ها اعلام کردند.

منبع: تسنیم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا