آذربایجاناخبار

سرمایه گذاری گسترده شیخ الاسلام قفقاز در جمهوری چک!!

تجارت شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده  در «کارلوی واری» جمهوری چک  آشکار شد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، تا کنون نام چند مقام بلند پایه آذربایجان در خصوص راه اندازی تجارت در کشور چک منتشر شده ولی اخیرا نام شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز نیز به آنها اضافه شده است. نام شیخ الاسلام در زمینه های مختلف تجاری از جمله انحصار محصولات کشاورزی وارداتی مطرح بود و او در مورد آنها هیچ واکنشی نشان نداده و سکوت اختیار نموده یا اگر هم حرفی زده گفته که برای اثبات این نوع ادعاها باید دلیل و شواهد کافی ارائه نمایند…
اخیرا بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ادعا می شود که شیخ الاسلام پاشازاده در کشور چک برای خود زمینی خریداری نموده و تجارت وسیعی به راه انداخته است و به همراه آن عکس هایی از املاک شیخ الاسلام پاشازاده و اسناد مربوط به آن منتشر شده است. در این میان از خانمی ۳۶ ساله به نام مارکتا اشپیشاکوا نیز به عنوان شریک تجاری شیخ الاسلام پاشازاده اسم برده می شود.
این خانم بدون هیچ سرمایه ای شریک شیخ الاسلام پاشازاده و برادرش جوانشیر پاشازاده نماینده مجلس ملی آذربایجان در شرکت «Aynur KV» واقع در منطقه «کارلوی واری» کشور چک می باشد. این شرکت در زمینه اجاره اتومبیل، خانه، املاک و مستغلات کار می کند و در آمد ماهانه آن ۱ میلیون کرون (تقریبا ۱۰۰ هزار منات آذربایجان) می باشد. در یکی از اسناد منتشر شده که مربوط به خرید ویلا به نام این شرکت می باشد، نام الله شکور پاشازاده به چشم می خورد.
شایان ذکر است که چندی پیش یکی از شرکای شیخ الاسلام پاشازاده به نام مغدت هشیم اف با شکایت یکی از نزدیکان شیخ الاسلام و با اتهام حیف و میل بودجه و اموال مربوط به کلینیک «مدی-سینا» که مربوط به خانواده پاشازاده می باشد، دستگیر و روانه زندان شده است.

Allahşükür Paşazadənin Karlovı Varıda biznesi üzə çıxdı - FOTOLAR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا