اخباراردبیل

سرمایه‌گذاری فرهنگی در اردبیل افزایش یابد

امام جمعه اردبیل گفت:‌ برای توسعه برنامه‌های فرهنگی نیاز است سرمایه‌گذاری فرهنگی در استان اردبیل افزایش یابد.

به گزارشمرکز فرهنگی قفقاز، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با خادم‌الشهدای راهیان نور بسیج دانشجویی اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در جامعه توسعه برنامه‌های فرهنگی است و برای تحقق این امر باید سرمایه‌گذاری فرهنگی در اردبیل افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی و جنگی افزود: این امر تاثیر بسزایی در آشنایی نسل جوان به ویژه دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت دارد و اعزام کاروان راهیان نور در استان اردبیل بسیار مناسب انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: مراکز علمی و فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که جامعه نیازمند نسلی فرهیخته و کاردان است تا شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

عاملی با قدرانی از حضور پرشکوه مردم اردبیل در انتخابات 7 اسفندماه گفت: مردم بار دیگر حماسه تاریخی دیگری رقم زدند و نشان دادند که همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی نمایندگان اهتمام ویژه‌ای به کمیسیون فرهنگی ندارند بیان کرد:‌ نیاز است نمایندگان منتخب استان اردبیل در مجلس آینده نسبت به برنامه‌های فرهنگی و حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم با توسعه فرهنگی اقتصاد منطقه را توسعه دهیم.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه فرهنگ دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه همه‌جانبه استان استفاده شود که ضروری است برنامه‌ریزی منسجم و اساسی در این زمینه انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا