آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

سردرگمی رژیم صهیونیستی در خصوص نحوه انتقام ایران به رسانه های باکو سرایت کرد!

رسانه های باکو در تناقضی آشکار، همزمان به ادعای آمادگی رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات احتمالی ایران، از تعطیلی سفارت خانه های این رژیم جعلی در منطقه خبر دادند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رسانه های باکو در حالی که در روزهای گذشته از آماده باش کامل نیروی دفاع هوایی رژیم صهیونیستی در مقابل حمله موشکی احتمالی ایران خبر داده بودند، این بار از تعطیلی ۳۰ سفارت رژیم صهیونیستی به علت ترس از حمله احتمالی ایران خبر دادند!

آخار نوشت: «وبسایت Nyusrul با استناد به منابعی در وزارت امور خارجه اسرائیل در این باره اطلاعاتی را منتشر کرده است. در اطلاعات منتشر شده آمده است که این تصمیم با تهدید انتقام سپاهیان کشته شده در جریان حمله به کنسولگری ایران در دمشق مرتبط است. تصمیم برای تعطیلی سفارتخانه ها توسط سرویس امنیتی وزارت امور خارجه و با مشورت سرویس امنیتی اسرائیل (شین بت) اتخاذ شده است. به کارکنان گفته شده است که فعلا سر کار نروند، هوشیار باشند و به طور موقت از مکان های مرتبط با اسرائیل بازدید نکنند.»

باکو در حالی خود را شریک گیج و منگی تل آویو در خصوص نوع واکنش ایران می کند که شماری از صهیونیست ها طی ماه های اخیر برای فرار از وضعیت جنگ زده و مرعوب و چشم انداز تیره رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، به باکو روی آورده اند و اکنون می بینند که در اینجا نیز امکان استقرار اشغالگرانه نخواهند داشت!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا