آذربایجاناخبار

سخنرانی الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان درمراسم بیست و پنجمین سال تاسیس «ینی آذربایجان»

الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان ، مخالفان خود را به وابستگی به خارج متهم کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز  به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج، الهام علی اف، رییس حزب حاکم «ینی آذربایجان» در مراسم بیست و پنجمین سال تاسیس این حزب با بیان اینکه این حزب هم اکنون ۷۰۰ هزار نفر عضو دارد، مخالفان سیاسی این حزب را وابسته به کشورهای خارجی دانست و گفت : « به آنها از خارج دستور داده می شود. در نتیجه همان دستورات، در دوره های مشخصی ، آنها به حرکت درمی آیند و فعال می شوند. سپس با مشاهده اینکه در تجمعات آنها کمتر از هزار نفر شرکت می کنند، با خجالت کنار می کشند. »
الهام علی اف افزود : « روش آنها هم خیلی ساده و بسیط است. در خارج از کشور، دروغی ساخته و پرداخته می شود و پویشی برای بهتان و افترا به راه می افتد. سپس این دروغ و افترا در رسانه های خارجی منتشر می شود. سپس برپایه آن، نوعی «تکان» مشاهده می شود که من حتی به آن ، «حرکت» نیز نمی گویم. این «تکان» نیز خود را در یکی دو تجمع (مخالفان) نشان می دهد. مطابق روال همیشگی، آخرین تجمع برای سازمان دهندگان آن مأیوس کننده می شود و به این ترتیب هم، همه چیز تمام می شود.»
رییس جمهوری آذربایجان افزود : « برای گروهی که این گونه مبارزه سیاسی می کند، هیچ چیزی درس عبرت نمی شود. زمان تغییر می کند، انسان ها تغییر می کنند، (جمهوری) آذربایجان تغییر می کند، شیوه های مبارزه سیاسی تغییر می کند، اما آنها ( مخالفان) هنوز هم می خواهند با افکار کهنه زندگی کنند و زندگی بی معنای خود را با این کارها سپری کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا