اخبار

جمیل حسنلی: نقاب از چهره حکومت افتاد!

دیروز اعضای شورای ملی که آخرین دیدار های انتخاباتی شان را انجام می دهند به سومقایت رفتند و با رأی دهندگان این شهر مهم جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز  به نقل از روزنامه مساوات در این سفر رهبران دو حزب بزرگ اوپوزسیون، عیسی قنبر و علی کریملی نیز حضور داشتند.

علی کریملی در سخنرانی خود سومقایت را آذربایجان کوچک خواند و گفت: این شهر تاریخی و بزرگ در دوران حکومت علی اف ها به شهر بیکاران بدل شده است.

وی افزود: به نظر من سومقایت آذربایجان کوچک است؛ چرا که تقریبا تمام ویژگی های گوناگون و متنوع این کشور را در خود جمع کرده است.

رهبر حزب جبهه خلق با اشاره به رو به اتمام بودن زمان تبلیغات انتخاباتی گفت: جمیل حسنلی در این مدت کوتاه توانسته است نقاب از چهره حاکمیت کنونی آذربایجان بیاندازد و چهره واقعی سردمداران آن را به شما نشان دهد.

سپس عیسی قنبر، رهبر حزب مساوات پشت تریبون رفت و گفت: مردم سومقایت بی شک یکی از مؤثر ترین تلاش گران در جنگ قره باغ بوده اند و مردانگی های مردم آن همواره باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخابات های پیشین آذربایجان گفت: سومقایت همواره شهری بوده است که مردم آن به مخالفان دولت رأی داده اند؛ شما مردم سومقایت امروز نیز در جایگاه حق و عدالت قرار گرفته اید.

حسنلی با تأکید بر لزوم وحدت مردم آذربایجان گفت: پیشرفت یک ملت به میزان وحدت آنها بستگی دارد و بدون وحدت ملت آذربایجان همانگونه که تاکنون شده از این به بعد هم تحقیر خواهد شد.

وی با تأکید بر اتمام دوران دیکتاتوری گفت: حاکمیت باید از عاقبت سایر حکومت های دیکتاتوری درس بگیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا