اخباراردبیلروسیه

زمینه افزایش ورود گردشگران روسی به سرعین فراهم شود

فرماندار شهرستان سرعین گفت: باید پای گردشگران روسی را به منطقه باز کنیم که این امر نیازمند همت مسئولان، تبلیغ مناسب و معرفی قابلیت‌های شهرستان از جمله چاپ و توزیع بروشورهای گردشگری به زبان روسی است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، عاطف ناصری صبح امروز در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95 شهرستان سرعین اظهار داشت: آمادگی اعضای ستاد اجرایی شهرستان سرعین برای خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به مسافران و گردشگران در نوروز 95 امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به فرصت پیش آمده در ارتباط با گردشگران روسی بیان کرد: باید پای گردشگران روسی را به منطقه باز کنیم که این امر نیازمند همت مسئولان، تبلیغ مناسب و معرفی قابلیت‌های شهرستان از جمله چاپ و توزیع بروشورهای گردشگری به زبان روسی است.

وی از برگزاری جشنواره زمستانی سرعین خبر داد و افزود: شعار جشنواره امسال “لذت زمستان با خانواده در شهر توریستی سرعین” انتخاب شده است که بر حسب آن باید برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شود تا شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در شهرستان سرعین و جذب و جلب هر چه بیشتر مسافران و گردشگران به این منطقه توریستی باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا