اخبارویژه

زرتشت علیزاده: «تهاجم صلیبی» علیه جهان اسلام ادامه دارد

رژیم صهیونیستی اسرائیل مجدداً غزه را مورد آماج حملات هوایی قرار داده است. در نتیجه ی این بمباران ها ده ها نفر شهید و صدها نفر مجروح شده ااست. در میان شهدا، کودکان نیز وجود دارند. جامعه ی جهانی هنوز موضع لازم در خصوص این قتل عام را اتخاذ نکرده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، رژیم صهیونیستی اسرائیل مجدداً غزه را مورد آماج حملات هوایی قرار داده است. در نتیجه ی این بمباران ها ده ها نفر شهید و صدها نفر مجروح شده ااست. در میان شهدا، کودکان نیز وجود دارند. جامعه ی جهانی هنوز موضع لازم در خصوص این قتل عام را اتخاذ نکرده است.

زرتشت علیزاده سیاست مدار آذربایجانی در رابطه با این موضوع در مصاحبه با سایت «دیرلر. ارگ» گفت: «این تهاجم، مرحله ی جدید «جنگ صلیبی» علیه کل جهان اسلام می باشد. ثروت های مسلمانان را به قیمتی که می خواهند، می برند. دولت های بزرگ اسلامی را تجزیه نموده و سیاست فرمان روایی خود را تداوم می بخشند. بخش اعظم طبقه ی حاکم در کشورهای اسلامی را خریده اند و این طبقه ی حاکم با دستور آن ها حرکت می کند. توده های مردم در این درگیری ها و مناقشات بیش ترین آسیب را می بینند. تهاجم تازه [رژیم] اسرائیل هم باید از این منظر بررسی شود. تنها نیرویی که مانع فرایند الحاق سرزمین های فلسطین [به رژیم اسرائیل] می شود، حماس می باشد. از این دیدگاه، حملات [رژیم] اسرائیل به غزه نمی تواند تمامی داشته باشد. هدف از آن هم از بین بردن حماس می باشد. برای این منظور هم از حکومت های خود فروخته ی مصر، عربستان سعودی و قطر سود می جویند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا