آذربایجاناخبارعمومی

رییس گمرک جمهوری آذربایجان بر همکاری با رژیم صهیونیستی تاکید کرد

­صفر مهدی اف، رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان در سفر به فلسطین اشغالی تاکید کرد باکو برای همکاری گمرکی با رژیم صهیونیستی اهمیت ویژه ای قایل است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی ریپورت، در جریان سفر رییس کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان به سرزمین های اشغالی به دعوت «آوراهام بن آردته» ، رییس گمرک رژیم صهیونیستی در شانزدهم دسامبر ، نشست مسئولان گمرک دو طرف برگزار شد.
در این نشست ، براساس پروتکل امضاء شده در نشست « کمیسیون مشترک بین دولتی» جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی، بر همکاری های گمرکی دوطرف تاکید شد.
صفر مهدی اف با تاکید بر توسعه دائمی روابط جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی، با تاکید بر اینکه جمهوری آذربایجان به همکاری گمرکی با اسراییل اهمیت ویژه ای می دهد، گزارشی درباره اصلاحات در گمرک جمهوری آذربایجان ارایه و بر اتخاذ تدابیر امنیتی در عملیات صادرات و واردات کالا و همکاری با رژیم صهیونیستی در خصوص سیستم مدیریت مخاطرات در گمرک تاکید کرد.
آوراهام بن آردته نیز تاکید کرد اسراییل برای سهیم شدن تجاربش با جمهوری آذربایجان در امور گمرکی آماده است.
اقبال بابایف، معاون کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان نیز درباره شیوه های نوین در ارتقای نظام گمرکی سخن گفت.
نمایندگان رژیم صهیونیستی نیز درباره تدابیر امنیتی در امور صادرات و واردات و مدیریت مخاطرات و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی سخنرانی کردند.
سپس درباره چشم انداز تقویت همکاری های گمرکی دو طرف و اجرای توافقات حاصل شده، گفتگو شد.
هیات مسئولان گمرک جمهوری آذربایجان، همچنین به منطقه گمرکی ” آللنبی” Allenby در مرز اردن سفر کرد و با اصول کاری گمرک رژیم صهیونیستی آشنا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا