آذربایجاناخبار

رییس ” اداره مسلمانان قفقاز” جمهوری آذربایجان در نشست ” مرکز ملک عبدالله ” سعودی شرکت کرد

­الله شکور پاشازاده، رییس ” اداره مسلمانان قفقاز” جمهوری آذربایجان در نشست شورای مدیران ” مرکز ملک عبدالله ” عربستان سعودی در وین شرکت کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی ” قفقاز اسلام ” ، سایت رسمی ” اداره مسلمانان قفقاز” جمهوری آذربایجان در نوزدهمین نشست شورای مدیران ” مرکز ملک عبدالله ” در وین شرکت خواهد کرد.
پایگاه اینترنتی ” اداره مسلمانان قفقاز” جمهوری آذربایجان افزوده است : ” در نشست شورای نه نفره مدیران مرکز ملک عبدالله که شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده، تنها رهبر مسلمان عضو این شوراست، مسایل مهمی از جمله تغییرات در نظام مدیریتی این مرکز و منابع انسانی و راهبرد مدیریت آن بررسی خواهند شد. همچنین موضوعات مهم جهانی از جمله هماهنگی میان دولت ها در گفتگوی ادیان و چشم انداز توسعه ” مجمع ادیان ” در چارچوب گروه ۲۰ ( G20 ) در دستور کار این نشست قرار دارد. »
پایگاه اینترنتی ” اداره مسلمانان قفقاز” جمهوری آذربایجان افزوده است : « مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ ها ( مرکز ملک عبدالله ) ، از طرف عربستان سعودی ، اسپانیا و اطریش و واتیکان به عنوان عضو ناظر ، تاسیس شده است و سازمانی بین الدولی است. وظیفه اصلی این مرکز جلوگیری از مناقشات در دنیا و تشویق گفتگوی ادیان و فرهنگ ها در سطح جهانی برای جلوگیری از این مناقشات است و مقر آن در وین است. »

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا