آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

رژیم صهیونیستی تجهیزات گنبد آهنین تحویلی به جمهوری آذربایجان را پس می گیرد

رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مقابله با حجم زیاد موشک‌ باران، در حال بازگردان سامانه و موشک‌های گنبد آهنین و مهمات ویژه تحویلی به جمهوری آذربایجان است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، براساس اعلام یک منبع اطلاعاتی در منطقه غرب آسیا، آمریکا به دلیل جبران کسری موشک‌های به‌کار رفته در گنبد آهنین (موشک‌های تامیر) برای مقابله با حملات موشکی و راکتی توسط حماس در حال ترابری و انتقال این موشک‌ها از آمریکا و اروپا به سرزمین های اشغالی است.

همچنین؛ براساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه در دریای مدیترانه، اسرائیل به دلیل ترس از حملات احتمالی حماس در حال ایجاد گنبد آهنین دریایی در اطراف تأسیسات گازی خود (لویاتان و تامار) در دریای یاد شده است.

این منابع اطلاعاتی اعلام کردند؛ اسرائیل به دلیل ناتوانی در مقابله با حجم زیاد موشک‌ باران، در حال بازگردان سامانه و موشک‌های گنبد آهنین و مهمات ویژه تحویلی به جمهوری آذربایجان است.

گفتنی است؛ مطابق با اخبار واصله از مرکز ترافیک هوایی بین المللی، در حال حاضر ارتش آمریکا، با استفاده از هواپیماهای ترابری، پروازهای متعددی از مبدأ اروپا و آمریکا به مقصد اسرائیل به منظور کمک و ارسال تجهیزات، انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا