آذربایجاناخباراردبیلایران

روند خروج مسافران ایرانی از گمرک بیله‌سوار به آذربایجان تسهیل شد

فرماندار بیله‌سوار گفت: در حال‌حاضر حضور گردشگران ایرانی برای سفر به کشور آذربایجان از گمرک بیله‌سوار افزایش یافته است و در همین راستا روند خروج مسافران ایرانی از این گمرک تسهیل شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آرام حلیم در گفت‌وگویی  اظهار کرد: امروز در گمرک بیله‌سوار شاهد حضور گردشگران داخلی بی‌شماری بودیم که قصد خروج از گمرک بیله‌سوار و سفر به کشور آذربایجان را داشتند که با تمهیدات لازم روند خروج این مسافران ایرانی از گمرک منطقه تسهیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است آمار ورود گردشگران داخلی از گمرک بیله‌سوار به کشور آذربایجان افزایش یابد، ‌افزود: از بیشتر استانهای کشور برای ورود به کشور آذربایجان از گمرک بیله‌سوار اقدام کرده‌اند که مهمترین اولویت ما خدمات‌رسانی ویژه به این مسافران است.

فرماندار بیله‌‌سوار از افزایش مرکز صدور گذرنامه در گمرک بیله‌سوار خبر داد و گفت: برای اینکه خدمات‌دهی خود را به مسافران در گمرک بیله‌سوار افزایش دهیم امروز سه مرکز صدور گذرنامه در گمرک بیله‌سوار را فعال کردیم.

حلیم از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به مسافران آذربایجانی که قصد ورود به ایران و شهرستان مرزی بیله‌سوار را دارند خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه نیز تمهیدات لازم انجام شده است و گردشگران آذربایجانی به راحتی می‌توانند از گمرک بیله‌سوار با ارائه مجوزهای لازم به کشور ایران وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هیچ مشکلی در ارائه گذرنامه و نحوه خدمات‌دهی به مسافران ایرانی و آذربایجانی در گمرک بیله‌سوار وجود ندارد، اظهار کرد: امروز بیش از 200 دستگاه خودرو از گمرک بیله‌سوار به کشور آذربایجان سفر کردند.

فرماندار بیله‌سوار از آمادگی مراکز تفریحی و ‌گردشگری شهرستان بیله‌سوار و شهر هزار شکوفه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: مسافران نوروزی می‌توانند با حضور در شهرستان بیله‌سوار خاطرات خوب و خوشی را کنار خانواده خود رقم بزنند چرا که شهر مرزی بیله‌سوار زیبایی‌ها و طبیعت بکر فراوانی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا