آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغناردارانویژه

رهبر محبوس جنبش اتحاد مسلمانان: آمادگی آن را داریم تا در خط مقدم جبهه، تا آخرین قطره خون خود بجنگیم

طالع باقرزاده: آماده هستیم تا در خط مقدم جبهه، تا آخرین قطره خون خود بجنگیم تا سرزمین های اشغالی را از دست ارامنه آزاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان در مورد تحرکات مرزی در منطقه توووز و حمله ارتش ارمنستان به نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان گفت: تحریکات دیروز دشمن در سرزمین های ما باعث نفرت و عصبانیت در هر آذربایجانی شد. چهار سرباز ما به شهادت رسیدند. ما باید فوراً از این فرصت استفاده کنیم و دشمن را برای این اقدام گستاخانه مجازات کنیم.

حاج طالع باقرزاده افزود: برای انجام این کار، نیروهای نظامی ما با حمله به مناطق اشغالی قره باغ و محو دشمنان باید سرزمین های اشغالی را از دست دشمنان آزاد کنند. گامی که دشمن برداشته است، دلیل کافی برای ارتش ماست تا این وضیعت را تبدیل به فرصت کند. بدون شک، مردم مثل همیشه با ارتش همراه و از آن پشتیبانی خواهند کرد.  ما نیز بعنوان جنبش اتحاد مسلمانان، بار دیگر اعلام می کنیم که آماده هستیم تا در خط مقدم، تا آخرین قطره خون خود بجنگیم و آن را وظیفه خود می دانیم و برای پیروزی سربازان و افسران شجاعمان در خط مقدم جبهه با تمامی روح و جانمان دعا می کنیم.

خداوند بزرگ است، زنده باد وطن!

طالع باقرزاده

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان

زندان قوبوستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا