آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

رهبر حزب وطن ترکیه: میراث قاسم سلیمانی ها راه ما را روشن می کند

رهبر حزب وطن ترکیه نوشت: سلام ما به شهید سلیمانی که شخصیت وی در تجلی به پا خیزی همه دنیای اسلام است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت: قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نه تنها شهید ایران و عراق بلکه شهدای همه جهان اسلام و دنیا در مقاومت علیه امپریالیسم بوده اند.

وی افزود: ما معتقدیم که شهدا نمرده اند. آنها بدون تردید و با شهامت در مقابل گروه های تروریستی امپریالیسم و صهیونیسم ایستادند. آنها قاسم سلیمانی ها را به شهادت رساندند تا ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان و در نهایت ترکیه را تسلیم کنند اما نتوانستند.

رهبر حزب وطن ادامه داد: امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم اسرائیل به همراه همکارانشان در هر جبهه ای در حال شکست خوردن هستند. در روزهایی هستیم که سلطنت دلار آمریکا در حال فروپاشی و امپریالیسم و صهیونیسم در حال محو شدن هستند. میراث قاسم سلیمانی ها راه ما را روشن می کند.

پرینچک افزود: سلام ما به شهید قاسم سلیمانی که شخصیت وی در تجلی به پا خیزی، ترکیه، ایران، عراق، سوریه و همه دنیای اسلام، همسایگانمان، از روسیه تا چین و همه آسیا است. می دانیم که روح قاسم سلیمانی شاد و امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم اسرائیل با خاک یکسان خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا