آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

رهبر تشکیلات آزادی قره باغ: سر و صداهای بوجود آمده هیچ خللی به روابط ایران و جمهوری آذربایجان وارد نخواهد کرد

عاکف نقی، رهبر تشکیلات آزادی قره باغ گفت: برخی فرصت طلبان با سوء استفاده از وضعیت بوجود آمده به دنبال  مقاصد شوم خود هستند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه خبری رادیو برون مرزی، آذری زبان تبریز، عاکف نقی با اشاره به سفر نخست وزیر ارمنستان به تهران و اقدامات تحریک آمیز وی گفت:  سر و صداهای که در این زمینه بوجود آمده برای بنده اهمیت چندانی ندارد چون بی ثمر است، ولی این بازار گرمی ها تصوری نادرست را نزد برخی انسان های ناآگاه ایجاد می کند. همه باید بدانند که تیرگی در روابط ایران و جمهوری آذربایجان به نفع آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارمنستان است.

وی گفت: همه باید این را بدانند و به مسئولیت خود در قبال آن آگاه باشند، ما باید متناسب با خواسته های دولتمان حرکت کنیم. من همیشه گفته ام و خواهم گفت که، روابط صمیمی ایران و جمهوری آذربایجان به نیازهای هر دو کشور جواب خواهد داد و البته این سرو صداها نمی تواند هیچ خللی در روابط دو کشور ایجاد کند. این که سفارش این سر و صداها از کجا می رسد نیز معلوم است.
رهبر تشکیلات آزادی قره باغ افزود: دسته ای ارمنی تندرو در ایران کارهای مخرّبی انجام دادند و پاسخشان را از تبریز و اردبیل گرفتند. عده ای ارمنی تندرو کارهایی در تهران انجام دادند و بهره ناچیزی هم بردند، اما اگر بتوانند در نتیجه آن حرکت به مدد افکار عمومی ما خللی در روابط ایران و جمهوری آذربایجان ایجاد کنند به خواسته خود رسیده اند. این را خوب بدانید و درباره اش بیندیشید !
عاکف گفت: اشغالگران ارمنی در وضعیتی پریشان گرفتار شده اند، در روز دیدار ، نمایشگاهی برای فاجعه خوجالی در تهران برپا شده بود، اشغالگران این را به عنوان تحقیری برای خود پذیرفته اند و ناراحتی شان را بروز داده اند. شما نیز با این سخنان و موضع گیری هایتان، آنان را به اهداف خود می رسانید. خواهش می کنم، همه در باب سخنان من بیندیشند و دنبال فرضیه های بی ثمر و  شعارهای بی معنا و زیانبار نروید. همه را به اندیشه در باب منافع ملّت و دولتمان دعوت می کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا