آذربایجاناخباراردبیل

رضایتمندی مسافران آذری از امکانات پایانه مرزی بیله سوار

فرماندار بیله سوار مغان از ساماندهی پایانه مرزی این شهرستان و رضایتمندی مسافران آذری خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آرام حلیم روز یکشنبه در جلسه ساماندهی مسافرین آذری افزود: طرح ساماندهی مسافران آذری تحولی در شهرستان بیله سوار به وجود آورده چرا که این طرح نظم و امنیت و قانونمندی مسافران آذری و به تبع آن رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته است.
او با اشاره به اینکه بیله سوار در پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آبروی مملکت اسلامی است گفت: تاکسی ها و خودروهای مسافربری جزو اولین کسانی هستند که با مسافرین آذری تعامل و برخورد دارند و باید این تعامل برخاسته از فرهنگ و شخصیت یک فرد ایرانی باشد و اصول و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی در شان نظام اسلامی را نشان دهد.
او افزود: تلاش های زیادی شده و به نتایج و عملکرد مفیدی در طرح سازماندهی مسافرین آذری دست یافته ایم و افراد شایسته و صلاحیت دار در این طرح ساماندهی می شوند و برای رانندگان پلاک عمومی کلاس های آموزشی در نظر گرفته می شود تا آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافرین آذری را داشته باشند.
حلیم بیان کرد: بیش از 100 دستگاه خودرو بین شهری در این طرح ارائه خدمات خواهند کرد و 30 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
وی گفت: همچنین با توجه به اینکه مسوولیت جابجایی و حمل مسافر درون شهری در مجموعه ساماندهی آذری به عهده شهرداری بیله سوار است این سازمان موظف به نوبت دهی ، مشخص کردن ماشین های آژانس به رنگ سبز ، متحد الشکل کردن لباس رانندگان و صدور کارت تردد به داخل مجموعه و برخورد با متخلفان است.
سالانه هزاران تبعه آذری برای انجام امور درمانی و گردشگری از طریق مرز بیله سوار مغان وارد استان اردبیل می شوند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا