آذربایجاناخباراردبیلایرانگرجستان

رشد 70 درصدی تردد اتباع جمهوری آذربایجان برای زیارت کربلای معلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال رشد 70 درصدی را در تردد اتباع جمهوری آذربایجان برای گذر از کشورمان با هدف زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) داریم.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: تاکنون در قالب 32 دستگاه اتوبوس 1600 زائر اربعین حسینی عازم کربلا شده‌اند.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم در مرز مهران با استقرار اتوبوس‌ها و وسایط نقلیه عمومی نسبت به بازگشت هموطنان نیز تمهیداتی را مهیا کنیم تا آنها به راحتی این کار را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال رشد 70 درصدی را در تردد اتباع جمهوری آذربایجان برای گذر از کشورمان با هدف زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) داریم.

رحمتی یادآور شد: امیدواریم در بهترین شرایط سفر امسال زائران بارگاه مطهر امام حسین (ع) برای حضور در اربعین حسینی انجام شده و در بازگشت آنها با مشکلی خاص روبه‌رو نباشیم.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته حضور اتباع آذری و گرجستان افزایش 70 درصدی دارد، افزود: به جهت ارائه خدمات به عاشقان امام حسین (ع) ساعات کار پایانه مرزی تا پاسی از شب برای انجام اقدامات گذر مرزی آماده ارائه خدمات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از امسال محدویت سن ناوگان مسافری اتباع آذری برای خروج از مرزهای کشور آذربایجان که 7 سال بود، برداشته شده است.

رحمتی با قدردانی از اهالی حسینی بیله‌سوار در برپایی موکب و پذیرایی از اتباع آذری گفت: تمامی اتباع آذری از دیروز می‌توانند از طریق مرزهای شلمچه، چزابه و مهران عازم کربلای معلی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا