آذربایجاناخبارایرانقره باغ

امام جمعه موقت پارس‌آباد: قره‌باغ با حضور رژیم صهیونیستی آزاد نمی‌شود

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: تا زمانی که رد پایی از رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است، هیچ وقت نمی توان قره باغ را آزاد کرد چرا که تنها با اراده مردان مومن کشور آذربایجان قره باغ آزاد شدنی است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،حجت الاسلام صالح اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پارس آباد اظهار کرد: سران کشور آذربایجان اعلام کرده اند که با همراهی رژیم صهیونیستی می توان منطقه قره باغ را آزاد کرد که ما خطاب به آنها اعلام می کنیم اگر این کار امکان پذیر بود تاکنون انجام شده بود.

وی با بیان اینکه تمام نصیحت های مسئولان کشور ایران به مسئولان آذربایجان از سر دلسوزی است، گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم تا زمانی که رد پایی از رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است، هیچ وقت نمی توان قره باغ را آزاد کرد چرا که تنها با اراده مردان مومن کشور آذربایجان قره باغ آزاد شدنی است.

اسدی با اشاره به ماجرای شکست مفتضحانه آمریکایی ها در طبس تصریح کرد: آمریکا که در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران دچار نوعی جنون و بی عقلی شده بود در همان اوایل انقلاب در یک طرح شکست خورده به اذن الهی در برابر این ملت خوار و ذلیل شد و ماهیت پلید او بیش از گذشته آشکار شد.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد از ماجرای طبس و شکست آمریکایی ها به عنوان بزرگ ترین درس عبرت توسط سردمداران کاخ ظلم و ستم یاد کرد و افزود: ماجرای طبس تنها با اراده الهی تحقق پیدا کرد و همه مستکبران روزگار فهیمدند که تنها یاریگر مستضعفان خداوند متعال است که می تواند از شن ها نیز عامل شکستی برای بدخواهان و مستکبران بسازد.

وی با اشاره به مناسبت های هفته به ویژه هفته کارگر و روز معلم بیان کرد: این دو قشر همواره از قرب و جایگاه خاصی در نظام اسلامی ما برخوردارند و همیشه بر پایه تلاش کارگران و مشارکت بالای فرهنگیان بسیاری از مشکلات جامعه قابل برطرف شدن است.

خطیب جمعه پارس آباد تشریح کرد: امروز جامعه کارگری ما با برخی مشکلات و نارسایی ها دست و پنجه نرم می کند که انتظار می رود با همت و تلاش مجموعه پرتلاش کارگران بتوان کشور را بهتر و شایسته ساخت و از بحران های مختلف به سلامت عبور داد.

اسدی جایگاه معلم و فرهنگیان را جایگاهی ناب در تکریم علم و فضایل برشمرد و گفت: امروز همه جامعه بشری مدیون معلمی هستند که منبع فیض و رحمت حقیقی به شمار می رود.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا