آذربایجاناخبار

نماینده مجلس رژیم صهیونیستی:روابط ما با جمهوری آذربایجان روزبه روز در حال افزایش است!

یویل رازووزف:امروز روابط اسرائیل وجمهوری آذربایجان در سطح بسیار خوبی قرار دارد بنده این مسئله را در اولین سفر خودم به جمهوری آذربایجان مشاهده نمودم.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آخار؛ یویل رازووزف عضو حزب آتید رژیم صهیونیستی می گوید؛ ما در بسیاری از عرصه ها با جمهوری آذربایجان همکاریهای دوجانبه داریم. وی می افزاید در بخش ورزشی میان دوطرف همکاری و تبادل تجربیات زیادی صورت می گیرد که این امر موجب افزایش سطح دانش میان دوطرف گردیده است.
رازووزاف تاکید می کند دو طرف می توانند در بخش صعنت نفت وگاز و کشاورزی همکاریهای خود را از حالت فعلی گسترش دهند زیرا جمهوری آذربایجان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در مورد مناقشه قره باغ نیز گفت: اسرائیل همواره مخالف جنگ و خونریزی بوده و بر این اساس همیشه تاکید دارد که موضوع مناقشه قره باغ باید از طریق مسالمت آمیز و گفتگو حل وفصل گردد.
وی در مورد مذاکره کمیته کنست(مجلس رژیم صهیونیستی) در زمینه نسل کشی ارامنه و به رسمیت شناختن آن نیز گفت: بنده از روشن شدن واقیعت حمایت می کنم ما باید اجازه دهیم تا در مورد نسل کشی ها مورخان نظر دهند ، آذربایجان دوست و همیار ماست. بنده در نمایشگاهی که در زمینه فاجعه خوجالی ایجاد گردیده بود حضور داشتم و تصاویری را که در این نمایشگاه مشاهده نمودم برایم بسیار دردناک بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا