آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تبریک حزب اسلام آذربایجان در پی آزادی دو تن از دینداران محبوس

عاکف حیدرلی، معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان با انتشار پیامی، آزادی دو تن از دینداران محبوس جمهوری آذربایجان را به خانواده های آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، عاکف حیدرلی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «در ژانویه سال 2011، حاج محسن صمد اف رهبر حزب اسلام آذربایجان به همراه فردوسی ممد رضایف و دیانت صمد اف با اتهامات واهی بازداشت و زندانی شدند.

دیانت صمد اف که  حتی عضو حزب نبوده و به تجارت اشتغال داشت پسر عموی رهبر حزب اسلام و همچنین فردوسی ممد رضایف که از طریق شغل آهنگری معاش خانواده خود را تامین می کرد، برادر زن حاج محسن صمد اف است.

همانطور که معلوم است، نسبت دادن اتهامات حاج محسن صمد اف به نزدیکان وی و محرومیت بی دلیل و مدرک آنها از آزادی، مغرضانه بودن این بازداشت ها را نشان می دهد.

10 سال از آن روزها می گذرد و در طول این سال ها، امید ها و انتظارات خانواده های این افراد که به ناحق دستگیر شده اند، بی نتیجه ماند.

مدت محکومیت هر دو زندانی به پایان رسید و آنها با ترک دیوار های زندان، بدون سر خم کردن در برابر ظلم و بی عدالتی، با عزت و شایستگی به آغوش خانواده خود باز گشتند.

حزب اسلام آذربایجان، آزادی دیانت صمد اف و فردوسی ممد رضا یف را که عاشق وطن و مردم خود هستند و در طول این سال ها صبر و استقامت و اراده را به نمایش گذاشتند، به خانواده و تمام بستگان و دوستان آنها و تمام دینداران کشور تبریک می گوید.

امید است که خداوند درهای آزادی را به روی دیگر برادران ما که به ناحق زندانی شده اند باز کند و آنها نیز به زودی به خانواده های خود ملحق شوند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا