آذربایجاناخبارارمنستانروسیهقره باغ

تهدید ایروان از سوی مسکو

«مسکو ایروان را بوسیله قره باغ مورد مجازات قرار خواهد داد»
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، کشور اشغالگر ارمنستان با وجود اینکه تنها کشور زیر دست روسیه در منطقه قفقاز جنوبی است، اما اخیرا تمایلات خود به غرب و «ناتو» را نشان می دهد.
با اینکه دولت روسیه تا کنون در این خصوص سکوت اختیار نموده است، اما اخیرا شاهد واکنش تحلیلگران و کارشناسان مسایل روسیه در این خصوص هستیم. گفته می شود که کاخ کرملین از رفتارهای نمک نشناسانه کشور کوچولی ارمنستان به خشم آمده و ممکن است بزودی ایروان را به همین خاطر مورد مجازات جدی قرار بدهد.
شایان ذکر است که در این میان قرار است مدودوف نخست وزیر روسیه نیز در روزهای آتی به ارمنستان سفر نموده و با مقامات این کشور مسایلی را مورد مذاکره قرار بدهد.
در مقالات و اظهار نظرهای منتشر شده در رسانه های روسیه به بوضوح دیدده می شود که آنها ضمن اشاره به از سرگیری روابط دوستانه میان مسکو و آنکارا، وجود سلاحها و تجهیزات نظامی قابل توجه و ساخت روسیه در اختیار ارتش آذربایجان، اعتبار و اهمیت بیشتر جمهوری آذربایجان برای روسیه به عنوان یک کشور همکار استراتژیک، همچنین، نمک نشناسی ارمنستان و تمایلات اخیر ایروان به سوی غرب، «ناتو» و اتحادیه اروپا، در باره قوی بودن احتمال درگیری نظامی میان آذربایجان و ارمنستان و آزاد سازی ۵ شهر از ۷ شهر اشغال شده اطراف قره باغ کوهستانی توسط نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان می نویسند که طبعا این هم ابتدا با مقاومت ارمنستان و به دنبال آن، با تلفات سنگین ارامنه به پایان خواهد رسید…

لینک خبر:http://musavat.com/news/moskva-irevani-qarabagla-cezalandiracaq-sensasion-gozlenti_461604.html

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا