آذربایجاناخباراردبیلنارداران

دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛ حوادث نارداران پرده از چهره خیانت پیشه و غیر دینی دولت آذربایجان برداشت

دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حوادث نارداران بار دیگر پرده از چهره خیانت پیشه و غیر دینی دولت وابسته آذربایجان را برملا کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در این بیانیه که روز 21 آذر منتشر شد، آمده است: حرکت ننگین اهانت به سوگواری حسینی و شهادت تنی چند از شیعیان و محبان حضرت سید الشهدا ( علیه السلام) در منطقه نارداران توسط عمال دولت آذربایجان بار دیگر پرده از چهره خیانت پیشه و غیر دینی دولت وابسته آذربایجان را برملا کرد حال آنکه این اقدام ها به هیچ وجه نمی تواند روح عاشورایی و محبت علوی را از دل ها و جان های آن مردم غیور و ولایتمدار بزداید.

 در ادامه این بیانیه آمده است: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن محکومیت این اقدام شنیع، به دولت آذربایجان نصیحت و هشدار می دهیم که در مقابل فرهنگ عاشورایی ایستادن راهی جز اضمحلال خودشان را در بر ندارد و احترام و عظمت اهل بیت ( علیه السلام) خط قرمز مهم ما در ارتباط با ایشان است.

 این بیانیه همچنین می افزاید: چگونه ممکن است کشوری که قاطبه مردم آن مسلمان و محب اهل بیت ( علیه السلام) است، با دشمنان قسم خورده فرهنگ آن سامان ارتباط صمیمی داشته باشد و بخواهد آن مردم غیور را از فرهنگ و هویت خود دور نگه داشته و با سرسپردگی در مقابل مردم خود بایستد.

 در پایان این بیانیه آمده است:ما به دولت آذربایجان مشفقانه و برادرانه توصیه می کنیم که دست از دشمنی با اهل بیت( علیه السلام) و فرهنگ ناب اسلامی برداشته و به جای سرکوب مراسم مذهبی مردم، خودش فریاد هیهات من الذله سر دهد و دفاع از حریم اسلام، پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت ( علیه السلام)را بر خود فرض و واجب بداند. در پایان با درود به ارواح طیبه شهدای این حادثه غم بار علو درجه را از پرودگار متعال مسئلت می نمائیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا