آذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

خودداری شهروندان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام تفلیس

سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز برخی ناآرامی ها در گرجستان به هموطنان ایرانی مقیم و مسافران توصیه کرد از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز برخی ناآرامی های اجتماعی در گرجستان  اطلاعیه ای را خطاب به شهروندان ایرانی مقیم این کشور و هموطنانی که قصد سفر به گرجستان را دارند صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بروز برخی نا آرامی های اجتماعی که در روزهای اخیر در تفلیس به وقوع پیوسته است، از شهروندان ایرانی مقیم در گرجستان و یا افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند درخواست می شود ضمن توجه جدی و رعایت قوانین و مقررات کشور گرجستان، از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.

اعتراضات چندین هزار نفری در جلوی پارلمان گرجستان و تلاش مخالفان برای ورود به پارلمان، به درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس این کشور منجر شد که در نتیجه تعدادی از جمله نیروهای پلیس زخمی شده و ده‌ها نفر هم بازداشت شدند.

تجمع مردم در مقابل پارلمان گرجستان عصر دیروز (پنج شنبه) آغاز شد. این افراد خواستار برکناری وزیر کشور و رئیس پارلمان گرجستان شدند. پس از آن گروهی از معترضان تلاش کردند تا به ساختمان پارلمان حمله کنند و در نهایت نیروهای انتظامی مجبور به دخالت شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا