آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

خطیب موقت نماز جمعه زنجان: در صورت لزوم ایران پاسخ تحرکات توطئه آمیز در منطقه را خواهد داد

حجت‌الاسلام سید رضا موسوی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران شاهد تحرکات توطئه‌آمیز از سوی همسایگان خود باشد، بی‌تردید از انجام اقدامات لازم در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آذربایجان اظهارات ناسنجیده‌ای را در خصوص وضعیت مرزها بر زبان آورده است، گفت: همه ما به این موضوع واقف هستیم که این حرف‌ها برای انجام دادن اقداماتی علیه ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره ثابت کرده است که برای مقابله با توطئه‌هایی که علیه این کشور انجام می‌شود، هیچ‌گاه عاجز نبوده است، افزود: بدون شک امروز نیز برای توطئه‌هایی که از سوی کشورهایی چون آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی، جمهوری آذربایجان و ترکیه احساس می‌شود، تدابیری خواهد داشت.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و این توان همواره برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان به کار رفته است، اظهار کرد: این توان امروز نیز همانند گذشته پا بر جا بوده و می‌تواند در وقت خود برای ایجاد آرامش در مرزهای شمال‌غرب به کار رود.

موسوی با یادآوری اینکه امروز برخی از کشورها قصد دارند با اقداماتی، ایران را به نشان دادن عکس‌العمل وادار کنند، ادامه داد: نمونه بارز این گونه اقدامات را می‌توان در جلوگیری از تردد کامیون‌های ایرانی در مرزهای شمال‌غرب کشور مشاهده کرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره در برخورد با همسایگان خود، جانب رفتار بزرگ‌منشانه را رعایت کرده است، افزود: این در حالی است که اگر شاهد تحرکات توطئه‌آمیز از سوی این همسایگان باشد، بی‌تردید از انجام اقدامات لازم در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی باید به این موضوع واقف و آگاه باشند که نیروهای نظامی ما تربیت‌یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: این مکتب هیچ‌گاه به نیروهای نظامی این اجازه را نخواهد داد که میدان را خالی کرده و باعث ایجاد افکار زیاده‌خواهانه برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا