آذربایجاناخبارایرانعمومیناردارانویژه

حمایت فرهنگیان و دانش آموزان شهر بیجار از محبوسین اسلامگرای جمهوری آذربایجان/تصاویر

جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه شهید باهنر بیجار با برگزاری مراسمی، حمایت خود را از محبوسین اسلامگرا در جمهوری آذربایجان اعلام داشتند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری اهل سنت شهرستان بیجار، در این مراسم بهروز منصوری مدیر دبیرستان شهید باهنر بیجار اظهار داشت: امروز، ما جامعه معلمین وظیفه شرعی و انقلابی داریم که مظلومیت شیعیان جمهوری آذربایجان را برای نسل چهارم انقلاب تشریح و روشنگری نماییم.
وی گفت: استکبار جهانی نمی خواهد صدای رهبران شیعه و انقلاب های منطقه به گوش جهانیان برسد.

منصوری در ادامه افزود: حاج طالع باقرزاده همانند شیخ زکزاکی، شیخ نمر و شیخ عیسی قاسم به دنبال احیای اسلام در کشور خویش بوده و امروز بخاطر آزادی خواهی و دفاع از شریعت در زندان های مخوف جمهوری آذربایجان شکنجه می شود.

بهروز منصوری بیان داشت :  در درون زندان هم حاج طالع را به غل و زنجیر کشیده اند. این کار نشان می دهد ظالمان از جسم نحیف او ترس ندارند، بلکه وحشت آنها از روح آزاد و تفکرات اوست چون نمی توانند روح ایمانی او را به بند کشند پس به جسم او اکتفا می کنند.

وی در پایان تاکید کرد؛ ما امروز در سنگر علم و دانش حمایت خود را از این مرد بزرگ که چند روزی است دست به اعتصاب غذا زده اعلام می داریم و از رسانه ملی خواستاریم در حمایت از شیعیان مظلوم آذربایجان راهبرد جدی در پیش گیرند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا