آذربایجاناخباراردبیلایران

حقیقت پور: اگر ارتباط با مردم جمهوری آذربایجان جرم است، چرا از مراودات بنده با حیدر علی اف حرفی به میان نمی آید؟

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ایران تحت تعقیب پلیس آذربایجان قرار گرفت!

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، شبکه صهیونیستی گوناز تی در  خبری فوری اعلام کرد حکم دستگیری منصور حقیقت پور  در جمهوری آذربایجان صادر شده است. این حکم که به کوشش سیاوش نوروزاف نماینده مجلس جمهوری آذربایجان تهیه شده اتهام هایی نظیر   ارتباط با مردم منطقه نارداران جهت انجام امور خرابکاری در جمهوری آذربایجان و جمع آوری اطلاعات برای ارمنستان  به این فرمانده سابق نظامی ایران در جنگ قره باغ نسبت داده است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگاران   با اشاره به صدور این حکم اظهار داشت: متاسفانه جناب نوروزاف به جای جواب دادن به نامه ها با فرافکنی به دنبال فرار از واقعیت هستند. نکته جالب در این حکم که آمده است این است که  بالاخره حضرات به حضور  اینجانب به همراه  نیروهای ایرانی دوشادوش رزمندگان آذربایجانی برای نبرد قره باغ در خاک جمهوری آذربایجان اعتراف کرده اند نکته ای که تا پیش از این منکر آن بودند.

این نماینده مجلس در ادامه با یاد آوری ارتباط با سران وقت جمهوری آذربایجان اظهار داشت: طرح موضوع ارتباط با مردم نارداران در این برهه جز برای دسیسه چینی و توجیه  فاجعه نارداران هدف دیگری ندارد این حضرات که ارتباط بنده با مردم نارداران را جهت خرابکاری عنوان می کنندپس چرا حرفی از ارتباط اینجانب با شخص رییس جمهور و وزیر دفاع وقت جمهوری آذربایجان و به همراه خانواده هایشان  به میان نمی آورند.

حقیقت پور در پایان تاکید کرد: جناب نوروزاف به جای این قبل کارها  آمار شهدای قره باغ که از پشت تیر خورده اند را منتشر کنند.

جریان صهیونیستی ضد ایرانی جامعه سیاسی جمهوری آذربایجان در سال های پس از استقلال این کشور از اتحاد جماهیر شوروی همواره با دسیسه چینی  در جهت جدایی مردم و حکومت این کشور از نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده است. یکی از این موضوعات ابهامات جریان جنگ قره باغ است که حکومت وقت با فراموش کردن تلاش ها و کمک های ایران با پشت کردن در جنگ قره باغ شکست خورد و به جای گردن نهادن به این شکست تقصیرات این شکست را متوجه ایران کرده است. در حالی که نیروهای ایرانی اعم از ترک، فارس و کرد در این جبهه نظام اسلامی بدون چشم داشتی حضور یافتند. 

سیاوش نوروزاف از نمایندگان وابسته به محافل صهیونیستی در مجلس جمهوری آذربایجان است که  به گرفتن موضعگیری های ضد ایرانی شهره است و در سال های اخیر با فراموش کردن کمک های نظامی و مستشاری جمهوری اسلامی ایران در جنگ قره باغ، به اتهام پراکنی علیه ایران می پردازد. اما در این میان منصور حقیقت پور با توجه به جایگاه خود  در کسوت نمایندگی مجلس تا کنون چند بار با نامه نگاری این نماینده مجلس جمهوری آذربایجان را به بازخوانی دوباره تاریخ دعوت کرده بود ولی حال می بینیم به جای پاسخ های دیپلماتیک برای فرار از واقعیت  و نشان دادن عنادخود نسبت به نظام ایران حتی به فاجعه اخیر نارداران هم متوسل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا