اخباراردبیلایرانترکیهعمومیقفقاز جنوبی

حضور معاون و رئیس بین الملل دانشگاه قفقاز ترکیه در دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از حضور معاون و رئیس بین الملل دانشگاه قفقاز ترکیه در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر محمد تقی آل ابراهیم از حضور معاون و رئیس بین الملل دانشگاه قفقاز ترکیه در دانشگاه محقق اردبیلی و دیدار با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد گفت: این سفر به جهت آشنایی با دانشگاه محقق اردبیلی و رایزنی های علمی و بین المللی صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین جهت عملیاتی نمودن توافق بین دو دانشگاه مقرر شد در انتهای فروردین ماه همکاران و دانشجویانی که در حوزه قفقاز فعالیت می کنند در فستیوالی در دانشگاه قفقاز و با هزینه این دانشگاه شرکت نمایند.
آل ابراهیم با اشاره به رایزنی رئیس و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با معاون و رئیس بین الملل دانشگاه قفقاز ترکیه، خاطرنشان کرد:همکاران یا دانشجویانی که تمایل داشته باشند در این دانشگاه پروژه مشترک داشته باشند؛ نه تنها در حوزه قفقاز، بلکه در سایر رشته های این دانشگاه می توانند به صورت مشترک با دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت نمایند و مقرر شد دانشگاه قفقاز تاحد امکان به صورت مادی و معنوی از پروژه های مشترک حمایت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا