اخباراردبیل

امام جمعه اردبیل: طلاب و روحانیون باید به علم و فناوری روز مجهز باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: طلاب و روحانیون باید به علم و فناوری روز مجهز باشند و با هر گونه شبهه‌افکنی در فضای مجازی مقابله کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به افزایش تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی نیاز است که توجه به معنویت و مباحث عقیدتی در کنار آموزش نیروهای نظامی و انتظامی تداوم یابد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره موسس حوزه علمیه المهدی، مرحوم آیت‌الله مشگینی افزود: نیاز است که طلاب و روحانیون به علم و فناوری روز مجهز باشند و ارتباطات بیشتری با نسل جوان داشته باشند و با هر گونه شبهه‌افکنی در فضای مجازی مقابله کنند تا بتوانیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نابود سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام حساس انتخابات از نامزدهای احتمالی شورای شهرها و روستاها انتظار داریم که از تمامی وعده‌هایی که مغایر با وظایف قانونی و متضاد با منافع ملی هستند، جلوگیری به عمل آورند و تمامی موارد قانونی را مورد توجه خود قرار دهند.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: امیدواریم با توجهات ویژه به این مسائل دوره‌های حساس انتخاباتی با موفقیت پایان پذیرد و بتوانیم در راستای رسیدن به جامعه متعالی گامهای موثری برداریم.

سرهنگ حسن هوشیار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر نیز در این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر مرکز آموزش نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر جزو مراکز آموزشی نمونه کشور است که آموزش جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و مقاطع دکترا را بر عهده دارد و امیدواریم بتوانیم با ارائه آموزشهای لازم و کافی به اهداف مورد نظر در رابطه با نقش‌برآب کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا