دسته‌بندی نشدهویژه

حاج طالع باقراف: همه مردم کشور را به مبارزه اجتماعی با رژیم دعوت می کنم/رژیم توان و نیت بازگرداندن قره باغ را ندارد

فراموش نکنید اگر شما سلاح دارید، مانیز “خدا” داریم. در طول تاریخ همواره مؤمنین و افراد با ایمان بر دشمنان خود پیروز شده اند. بدانید که غلبه از آن ماست!

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  حاجی طالع باقراف، روحانی مبارز آذربایجانی که در جلسه دادگاه امروز پس از مدت ها مجالی برای گفتن سخنانش پیدا کرده بود با مخاطب قرار دادن مردم کشور با آنها سخن گفت.

باقراف گفت: « پس از تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و عدم پذیرش نتایج انتخابات از سوی کشور های مختلف جهان بسیاری از افراد ساده لوح گمان می کردند که فشار های همیشگی دولت کاهش خواهند یافت.

28 اکتبر صد ها نفر از افراد و خبرنگارانی که برای پی گیری اقدامات دادگاه در مورد اتهامات بی اساسی که به من وارد شده است مراجعه کرده بودند، نه تنها به آنها پاسخ داده نشد بلکه توسط مأموران جانی( در حقیقت جانی، چرا که افرادی به حکومت کشورشان کمک می کنند تا مردم را سرکوب کند خدمت می کنند ب صفت دیگری نمی توان خطاب کرد.) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و تحقیر شدند و به صورت دسته جمعی به اداره پلیس منطقه صابونچی باکو، که مأموران وحشی آنجا مرا نیز شکنجه داده بودند منتقل شدند.

مأموران پلیس حتی در اداره پلیس نیز دست از سر انها بر نداشته اند و آنجا نیز بازداشت شدگان را ضرب و شتم و تحقیر کرده اند؛ این اقداما رژیم نفرتی که در دل مردم ایجاد شده است را بیشتر کرده است.

پس از بازداشت من در 31 مارس اطلاعات نادرستی در مورد اتهامات ساختگی علیه من منتشر کردند و بلا فاصله پساز آن شکنجه های مأموران اداره پلیس آغاز شد و سپس به جان کامران سیداف که اطلاعاتی در مورد مورد شکنجه قرار گرفتن من منتشر کرده بود سوء قصد انجام دادند.

البته این حادثه با دخالت وزارت داخله جمهوری آذربایجان مخفی نگه داشته شد.

اقدامی که پلیس مسکو علیه اورخان زینال اف که در نتیجه سیاست “موفقیت آمیز” دولت، با کار در بازار های شهر مسکو هزینه امورات جاری زندگی اش را به دست می آورد انجام داد با اقدامات 28 اکتبر پلیس منطقه صابونچی با اتباع کشور خودش غیر قابل مقایسه بود.

تا زمانی که این رژیم قدرت را در دست دارد اتباع آذربایجانی که در پی کسب روزی خود هستند تحقیر خواهند شد به همین دلیل همه مردم کشور را به مبارزه اجتماعی با این حاکمیت دعوت می کنم.

در انتها حاکمیت را مورد خطاب قرار می دهم؛ چرا سالانه مقادیر هنگفتی پول خرج خرید سلاح های نظامی می کنید؟ نیت شما بازگرداندن قره باغ نیست و توانایی این کار را هم ندارید؛ واضح است که هدف شما از خریداری این تسلیحات استفاده از انها در سرکوب مردم کشور خودتان است.

فراموش نکنید اگر شما سلاح دارید، مانیز “خدا” داریم. در طول تاریخ همواره مؤمنین و افراد با ایمان بر دشمنان خود پیروز شده اند. بدانید که غلبه از آن ماست!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا