آذربایجاناخباراردبیلنارداران

جمهوری آذربایجان در کشتار شیعیان طریق صهیونیسم و آمریکا را می‌رود

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: سردمداران جمهوری آذربایجان در شیعه‌کشی و آزار و اذیت مسلمانان طریق آمریکا و رژیم صهیونیستی را می‌روند و باید منتظر عواقب وخیم این سیاست‌های غلط خود باشند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد:‌ زنجیره انسانی که اهالی پارس‌آباد در دفاع از مسلمانان نارداران در آذربایجان شکل دادند قطعا حمایت معنوی از آنها خواهد بود و توصیه ما به سران آذربایجان این است که دست از خشونت و نابخردی در حق مسلمانان بردارند و به جای فشار و تهدید اجازه دهند تا حاکمیت دینی و اسلامی در این کشور به عنوان عنصر امنیتی پایدار برقرار باشد.

وی افزود: حرکت‌های اخیر نشان داد که سران جمهوری آذربایجان خود را وابسته و مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی کردند و با حمله به مساجد و مکان‌های مذهبی هراس و واهمه از رشد اسلام دامن آنها را نیز گرفته است در حالی که هر حاکمی در مقابل دینداری و اعتقاد مردم بایستد زانویش به زمین می‌خورد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه توهین اهالی مجلس جمهوری آذربایجان جز اهانت به افکار و اندیشه‌های نابخردانه خودشان نیست، گفت: این چنین اهانت‌هایی نتیجه خشم و برافروختگی مخالفان دینی است که از گسترش روحیه اسلامی، دینی و حسینی ملت در آزار و اذیت به سر می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا