آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

افتخار آفرینی بانوان ایرانی در رقابت‌های دو و میدانی جمهوری آذربایجان

بانوان ایرانی حاضر در مسابقات دو و میدانی جمهوری آذربایجان خوش درخشیده و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در جریان مسابقات بین المللی دو و میدانی جمهوری آذربایجان تعدادی از بانوان ورزشکار کشورمان موفق به کسب مدال های رنگارنگ این رقابت ها شده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

­کژان رستمی از استان کردستان در رقابت‌های ماده 400 متر دو و میدانی، با ثبت حد نصاب۵۷.۹۷ ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و در جایگاه نخست ایستاد.

این بانوی ورزشکار عصر فردا در رقابت ماده ۲۰۰ متر این مسابقات به مصاف سایر ورزشکاران شرکت کننده در این رویداد بین‌المللی خواهد رفت.

همچنین سارینا ساعدی رکورد‌دار رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ماده پرش سه‌گام بانوان کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۸ متر پس از پرنده کشور میزبان، عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جمهوری آذربایجان را کسب کند.

گفتنی است سارینا ساعدی عصر فردا در رقابت ماده پرش طول این مسابقات به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

در ادامه درخشش بانوان ورزشکار ایرانی در این رقابت ها، ساناز امیری پور دونده دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۱ ثانیه عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جمهوري آذربایجان را از آن خود کند.

همچنین پریچهر شاهی دونده جوان و خوش آتیه تیم ملی دو و میدانی کشورمان با ثبت حد نصاب ۴:۳۴.۹۴ پیش از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و قهرمان رقابت ماده ۱۵۰۰متر شد.

شایان ذکر است، رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جمهوری آذربایجان عصر فردا با برگزاری سایر مواد این مسابقات به پایان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا