اخباراردبیلایرانعمومی

همایش گردشگری کشورهای اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده همایش گردشگری کشورهای اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و برنامه آن نهایتا تا سه هفته آینده ارائه می‌شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،حسین پیرموذن عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت:  طبق تمهیدات در نظر گرفته شده همایش گردشگری کشورهای اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و برنامه آن نهایتا تا سه هفته آینده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که برگزاری این همایش در استان توسعه و تحول گردشگری را به دنبال خواهد داشت افزود: یکی از اهداف بزرگی این جلسه بهره‌گیری از نقطه نظرات مسئولان و دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری و استانداری اردبیل است که انتظار می‌رود در این زمینه با ما همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

پیرموذن از عدم پرداخت کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی اردبیل خبر داد و گفت: این موضوع نیز در حال حاضر یک مشکل بزرگ است چرا که رکود واحدهای تولیدی می‌تواند به ضرر اقتصاد و اشتغال استان باشد در حالی که ما به دنبال اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان هستیم و به همین دلیل نیاز است تا هر چه سریع‌تر واحدهای تولیدی اردبیل از کمک فنی و اعتباری بهره‌مند شوند و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت حمایت از کالای ایرانی از دیگر اقداماتی است که نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا بتوانیم تا پایان سال در این راستا برنامه‌های مناسبی تدوین کنیم.

پیرموذن اظهار کرد: متاسفانه در استان نتوانستیم به واحدهای تولیدی مابه‌التفاوت بهره بانکی بانکی پرداخت کنیم که این موضوع نیز در حال حاضر یک مشکل محسوب می‌شود و دلیلی برای ضعیف‌تر شدن واحدهای تولیدی به شمار می‌رود که به همین دلیل ارائه کمک‌ه ای فنی اعتباری با حداقل ۷ درصد برای جلوگیری از نگرانی‌های مورد انتظار باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع:تسنیم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا