آخرین اخبارآذربایجاناخبارایران

توصیه های امام جمعه تبریز به مسئولان جمهوری آذربایجان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز،، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم امروز در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر ارتش در شمال غرب کشور اظهار داشت: هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک میشویم این توطئه ها و دسیسه ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر میشود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی میدانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی به مسئولان کشورهای همسایه توصیه کرد در دام توطئه های رژیم صهیونیستی نیفتند چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند افزود: رزمایش فاتحان خیبر با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است.

وی ادامه داد: پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل این است که توطئه ها و نیرنگ هایشان نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیندازد و شاید نزدیک تر هم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا