آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیفیلم

توصیه جوان آذربایجانی به آذری های ایران: هیچ وقت به این که به آذربایجان بپیوندید فکر نکنید/ ویدیو

جوان آذربایجانی: حکومت آذربایجان توان رسیدگی به مردم خودش را ندارد، چگونه می خواهد از شما حمایت کند؟

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، جوانی که به دلیل انتقاد از الهام علی اف و از ترس سوء قصد از کشور خود، جمهوری آذربایجان به فرانسه مهاجرت کرده است، گفت: ایرانی ها اگر کشور آذربایجان را نمی شناسید از من بپرسید.

آذربایجان ۱۰ میلیون جمعیت دارد که ۵ میلیون آن در خارج از آذربایجان زندگی می کنند و ۵ میلیون نیز که در داخل آذربایجان زندگی می کنند، در واقع زندگی نمی کنند، نزدیک به چهار و نیم میلیون نفر، گرسنه اند.
تنها ۵۰۰ هزار نفر زندگی خوبی دارند که به حاکمیت و چند طایفه حاکمیتی وابسته اند و بیشترین سهم درآمد کشور برای این گروه است.
در ایران هر زبانی که داشته باشید دولت از شما حمایت می کند ولی در آذربایجان چنین خبری نیست و قبل از به دنیا آمدن نوزادان، رشوه اش را از والدینش می گیرند.
مردم آذربایجان اعتمادی به بیمارستان های آذربایجان ندارند و به هنگام بیماری برای درمان به ایران پناه می برند؛ به همین کشوری که شما این روزها به آن اعتراض دارید!
کشور آذربایجان آنقدر هم که تصور می کنید کشور گل و بلبل نیست در شهر تبریز زندگی نموده و خدایتان را شکر کنید که اگر حکومت رژیم ملایی هم باشد از شما حمایت می کند، من از همه دیکتاتور ها بیزارم، هر انتقاد و اعتراضی دارید انجام دهید ولی هیچ وقت به این که به آذربایجان بپیوندید فکر نکنید. حکومت آذربایجان توان رسیدگی به مردم خودش را ندارد، چگونه می خواهد از شما حمایت کند؟!
به خدا قسم طوری سوارتان می شوند و طوری چپاولتان می کنند که ۲۴ ساعت التماس می کنید که ای کاش رژیم ملایی برگردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا