آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

تهدید ارمنستان به جنگ از سوی الهام علی اف

رئیس جمهور آذربایجان بار دیگر ارمنستان را به جنگی جدید و تصرف اراضی ارمنستان تهدید کرد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، الهام علی اف، رییس  جمهور آذربایجان بار دیگر ارمنستان را تهدید کرد که صرفا در صورت قبول شرایط باکو می تواند زندگی راحتی در 29 هزار کیلومتر مربع اراضی متعلق به ارمنستان داشته باشد!
الهام علی اف که به همراه همسرش مهربان و دخترش آرزو علی اوا به شهرستان ترتر سفر کرده است، گفت: «ارمنستانی که می گفت «قره باغ ارمنستان است و بس» و ما را به جنگی جدید تهدید می کرد، امروز نمی داند زیر کدام جناح حامی جدیدی برای خود پیدا کند. او بار دیگر خیانت و ناسپاسی خود را به تمام دنیا نشان می دهد. حالا او به دنبال ارباب جدید است. نمی داند زیر پای چه کسی باید بیفتد. هیچ فایده ای نخواهد داشت. ارمنستان برای زندگی راحت در قلمرو 29 هزار کیلومتر مربعی، یک شرط دارد – باید شرایط ما را بپذیرد: قره باغ را رسماً به عنوان قلمرو آذربایجان به رسمیت بشناسد، با ما پیمان صلح امضا کند و کارهای تحدید حدود را طبق شرایط ما انجام دهد. در این صورت، آنها می توانند با راحتی در قلمرو 29000 کیلومتر مربعی زندگی کنند، که این اکنون تمام چیزی است که می خواهند!

اگر ارمنستان تمامیت ارضی ما را به رسمیت نشناسد، ما هم تمامیت ارضی آنها را به رسمیت نخواهیم شناخت و ارمنستان و کشورهای منافق پشت سر آن باید بدانند که این چه نتیجه ای خواهد داشت! باید بدانند هیچ نقشه کثیفی علیه ما محقق نمی شود. ما دارای قدرت و دوستان هستیم و جایگاه قوی در دنیا داریم و اراده قوی داریم. ما این را در دوران جنگ و پس از جنگ نشان داده ایم!»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا