آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومیقره باغنخجوان

تمهیدات جمهوری آذربایجان برای سفر گردشگران رژیم صهیونیستی به قره باغ/ تصاویر

جمهوری آذربایجان شرایط لازم برای سفر گردشگران رژیم صهیونیستی به مناطق آزاد شده قره باغ را ایجاد می کند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، رییس سازمان دولتی گردشگری جمهوری آذربایجان در مراسم گشایش دفتر جدید این سازمان در تل آویو اعلام کرد: «به زودی امکان سفر گردشگران اسراییلی به مناطق “آزاد شده” جمهوری آذربایجان در قره باغ فراهم خواهد شد.»
فواد آقایف روز 31 مارس در مراسم گشایش دفتر نمایندگی رسمی گردشگری جمهوری آذربایجان در سرزمین های اشغالی، آذربایجانی ها و یهودی ها را مردمانی توصیف کرد که سالیان طولانی با همدیگر زندگی کرده و “ارزش های مشترک” ایجاد کرده اند!

یوئل رازوزوف، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز گفت: «گشایش نمایندگی های رسمی تجاری و گردشگری جمهوری آذربایجان در تل آویو، به تحکیم و گسترش هرچه بیشتر مناسبات کمک می کند.»

در چارچوب سفر فواد آقایف به فلسطین اشغالی، سند جدید همکاری میان دو ظرف در زمینه گسترش گردشگری امضاء شد و طرفین درباره میراث فرهنگی و تشویق سفرها به اماکن دینی تعهد پذیرفتند!
همچنین در نمایشگاه “بازار گردشگری بین المللی مدیترانه ” رژیم صهیونیستی، هیات مشترک “شرکت هواپیمایی آذربایجان”، “جامعه یهودیان کوهستانی” و “جمهوری خودمختار نخجوان” امکانات گردشگری قره باغ را ارایه کردند.
آذرتاج افزوده است: « سازمان دولتی گردشگری جمهوری آذربایجان، رشته اقداماتی را برای توسعه ظرفیت گردشگری “میراث تاریخی یهود” انجام داده است. به این ترتیب که مسیر گردشگری برای این میراث تدارک دیده شده است و به همراه سفارت اسرائیل در آذربایجان کارهای لازم برای توسعه و بهبود مسیرهای گردشگری در منطقه محل سکونت یهودیان کوهستانی در قیرمیزی قصبه در منطقه قبا (در شمال جمهوری آذربایجان) انجام شده است.»
فواد آقایف، رییس سازمان گردشگری دولتی جمهوری آذربایجان گفت، قیرمیزی قصبه پس از سرزمین های اشغالی تنها مکان در دنیاست که یهودیان در آنجا بطور متراکم زندگی می کنند!

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا