آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تشدید بیماری روانی «بدگمانی» ترک گرایان استخدام شده در سایت «آخار» باکو!

ادعای احمقانه بخش فارسی سایت آخار: حکومت ایران نیز به شکل سیستماتیک، نژادپرستی را در جامعه پمپاژ می کند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، بخش فارسی سایت آخار جمهوری آذربایجان که به دست عناصر وطن فروش ایرانی اداره می شود، در ادعایی احمقانه، جامعه فارس زبانان ایران را به داشتن بیماری مزمن و سرطانی “ترک ستیزی” و ” نژادپرستی” متهم کرد و مدعی شد: «حکومت ایران نیز به شکل سیستماتیک، نژادپرستی را در جامعه پمپاژ می کند! در کتب درسی، رسانه ها و مطبوعات رسمی ایران نیز، ترک ها مورد تحقیر قرار می گیرند و تاریخ و هویت ترکی آنها انکار و تحریف می شود. در ورزشگاه های تهران نیز «مرگ بر ترک» به یکی از شعارهای اصلی هواداران فارس بدل شده است!»
سایت آخار در توجیه این توهم و ادعاهای ناشی از بیماری روانی “بدگمانی” نوشت: «در برنامه برمودا، شبکه نسیم تلویزیون ایران، کامران نجف زاده در حال نشان دادن و معرفی تله پرامپتر یا اتوکیو است که در صفحه‌ تله پرامپتر جمله ‌«هزار غلام ترک بود بدست هر یکی…» چندین بار بالا و پایین می‌شود. این اقدام فاشیستی و نژادپرستانه مورد اعتراض کاربران ترک در فضای مجازی قرار گرفته است. کاربران با توجه به سابقه ترک ستیزی صداوسیمای ایران، این اقدام را عامدانه نشانه یک بیماری مزمن و سرطانی «ترک ستیزی» و «نژادپرستی» در جامعه فارس زبان ایران دانسته اند.»
باکو به منظور ایجاد و ترویج اختلافات قومیتی در ایران و تقویت عناصر قومیت گرای ترک گرا، شماری از قومیت گرایانی را که به شدت به بیماری بدگمانی دچار هستند، استخدام کرده و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به کار گمارده است تا به بهانه های واهی مدعی اهانت فارس ها به ترک ها شوند و جنجال به پا کنند!
اخیرا در رسانه های باکو مجددا بحث درباره کاریکاتوری در گرفت که نشان می دهد یک الاغ از یکی از شهرهای آذری نشین حرکت کرده و وقتی به تهران رسیده است، به انسان تحول یافته است!
از سوی دیگر، یکی از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان با خواندن تمثیلی بی نزاکت از صابر رستمخانلی، شاعر به اصطلاح ملی و رییس گروهک ضدایرانی داک تحت عنوان «خر مازندران»، با اهانت به ایران به بهانه پاسخگویی به یک تحلیلگر ایرانی، سعی کرد این بازی کثیف را برای تحریکات قومیتی تشدید کند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا