آذربایجاناخباراردبیلایران

پذیرش دانشجو از جمهوری آذربایجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان

دبیر شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان از جمهوری آذربایجان دانشجو می پذیرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، علی راهنمایی روز چهارشنبه در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از انجام تمهیدات لازم برای پذیرش دانشجو از کشور آذربایجان با توجه به مجوز واحد بین الملل برای استان توسط واحد بیله سوار خبر داد.
او گفت: بر اساس مصوبه شهریور سال گذشته هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ، واحدهای این دانشگاه در شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان به دلیل هم مرز بودن با جمهوری آذربایجان بین المللی می شوند.
او اظهار کرد: با توجه به هم مرز بودن بیله سوار مغان با جمهوری آذربایجان این اقدام زمینه ارائه خدمات علمی و فرهنگی به خارج از مرزها را در استان اردبیل فراهم می کند.
او همچنین ایجاد پژوهشکده تحقیقاتی انرژی واحد گرمی با رعایت آیین نامه ایجاد مراکز تحقیقاتی ، ایجاد شعبه اقماری مرکز رشد در واحد گرمی و مشگین شهر برای مبادله تفاهم نامه با مرکز رشد و فناوری واحد اردبیل را از جمله برنامه های اولویت دار دانشگاه آزاد اسلامی استان ذکر کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اردبیل ، او اظهار کرد: برای هدفمند کردن فعالیت های پژوهش و فناوری در ارائه سرویس های آزمایشگاهی و استاندارد سازی ساهای واحدهای دانشگاهی نسبت به اخذ استاندارد آزمایشگاههای مورد نیاز با تمرکز بر پتانسیل خدماتی مورد نیاز منطقه ای تلاش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا