آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

تذکر توییتی سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان به الهام علی اف

پس از بازدید الهام علی اف از روستای هوشمند سازی شده «آقالی» زنگیلان، سفیر رژیم صهیونیستی با انتشار توئیتی بر صهیونیستی بودن فناوری این روستا تاکید کرد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در پی بازدید الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان از روستای «آقالی» زنگیلان که به عنوان نخستین «روستای هوشمند» جمهوری آذربایجان معرفی و تبلیغ می شود، جورج دیک، سفیر رژیم نامشروع صهیونیستی با انتشار ویدئو و توییتی مبنی بر حضور خود در این روستا، بر اسراییلی بودن فناوری این روستا و احداث آن از سوی شرکت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
نماینده نامشروع رژیم اشغالگر قدس در باکو در توییت خود تاکید کرد: « اخیراً بازدید فوق‌العاده‌ ای از روستای هوشمند زنگیلان داشتیم، جایی که شرکت‌های اسرائیلی با فناوری و دانش نوین خود نمایندگی می شوند! کار بزرگی در کمتر از یک سال انجام شده است. تامین امنیت غذایی بخش مهمی از همکاری رو به رشدمان در زنگیلان و همه جا (همه جای جمهوری آذربایجان) است!»
گفتنی است، انتشار این توییت توسط جورج دیک پس از آن صورت گرفت که الهام علی اف در بازدید از روستای آقالی به خود جرأت داد که از رژیم صهیونیستی بخاطر احداث این روستا که گفته می شود برای مقاصد ضدامنیتی و خرابکارانه این رژیم منحوس در منطقه استفاده خواهد شد، نامی نبرد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا